پشتیبانی محصولات مختلف شرکت سیتریکس

 
 
خانه سیتریکس ایران از کارشناسان و متخصصانی بهره مند است که از تجربه فراوان در زمینه نصب و استقرار و پشتیبانی محصولات مختلف شرکت سیتریکس برخوردار می باشند و این دانش و تخصص و تجربه، ماحصل قریب به 6 سال فعالیت و تلاش، به صورت کاملا تخصصی در این زمینه می باشد. روحیه‌ احترام و همدلی با مشتری، صبر و حوصله در پیگیری مشکلات مشتریان، پشتیبانی تخصصی آنلاین و در لحظه مورد نیاز مشتریان، شیوه‌ رایج در پیشبرد اهداف خانه سیتریکس ایران می باشد. کارشناسان پشتیبان خانه سیتریکس ایران از میان نیروهایی انتخاب می‌شوند که به جهت گذراندن دوره های تخصصی مرتبط، دانش و تخصص کافی برای پاسخ‌گویی به سوال‌های مشتریان و همچنین مشکلات بوجود آمده در سیستم ها و برنامه های مختلف موجود در سایت مشتریان را داشته باشند. تمامی کارشناسان و نیروهای پشتیبانی خانه سیتریکس ایران تلاش می‌کنند تا با شناسایی دقیق مشکلات مشتریان، مشکلات آنان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف سازند.

 
خدمات پشتیبانی و نگهداری سامانه های سیتریکس XenApp & XenDesktop & XenServer و NetScaler Firewall

خانه سیتریکس ایران خدمات تخصصی نگهداری و ارتقاء و به روز رسانی سیستم های زیرساخت مجازی با استفاده از محصولات کمپانی سیتریکس در حوزه اپلیکیشن و دسک تاپ و سرور را در قالب قرارداد های پشتیبانی یکساله ارائه می دهد. حتی مشتریان عزیزی که در ابتدا خدمات سیتریکس شرکت خود را از ما نیز تهیه نکرده باشند نیز می توانند خدمات پشتیبانی سامانه های مجازی شبکه سازمان خود را در قالب قرارداد پشتیبانی یک ساله به مجموعه ما بسپارند.

آموزش راهبری سیستم به کارشناسان پشتیبانی

از آنجا که راهبران برنامه های سیتریکس و کارشناسان پشتیبانی شبکه شرکت یا سازمان، باید از دانش اولیه راهبری برنامه های مرتبط با حوزه مجازی سازی Citrix برخوردار باشند، خانه سیتریکس ایران به منظور کاهش مدت زمان رفع مشکلات احتمالی نرم افزارهای زیرساخت مجازی سیتریکس، در قالب قرارداد پشتیبانی سامانه های سیتریکس، آموزش های اولیه و راهبری سامانه های سیتریکس را به کارشناسان مربوطه ارائه می دهد تا این افراد قادر به حل برخی از مشکلات احتمالی با توجه به این آموزش های کسب شده باشند.

معرفی مزایای سامانه های کاربردی سیتریکس به مدیران و سرپرستان شبکه

سامانه های مجازی سازی سیتریکس که از برنامه  های سیتریکس XenApp & XenDesktop & XenServer به همراه فایروال WAF یا اپلیکیشن های تحت وب NetScaler تشکیل شده اند می توانند نقش کلیدی و بسیار ارزنده ای در زیرساخت شبکه شرکت ها و سازمان های بزرگ ایفا کنند و در دسترسی ساده تر و کاهش هزینه های ارتباطات و نگهداری سیستم های کامپیوتری نقش بسزایی داشته باشند. بنابرین شناساندن این امکانات و مزایا به مدیران فناوری اطلاعات سازمان ها و کارشناسان پشتیبانی شبکه می تواند کمک بسیاری برای انتخاب ابزارهای مناسب فناورانه برای بهبود کیفیت سرویس دهی زیرساخت شبکه هر شرکت یا سازمانی باشد. پس از بررسی میزان تخصص و مهارت مدیران و کارشناسان، طی جلسات معرفی و آشنایی اطلاعات مورد نیاز به آنها ارائه داده می‌شود. علاوه بر این، طی سمینارهایی در سطح مدیریت سازمان، آخرین اطلاعات کاربردی به مدیران ارائه می‌شود.

 رفع مشکلات بصورت حضوری و یا سامانه پشتیبانی از راه دور

 برای تکمیل خدمات قراردادهای پشتیبانی سیتریکس، پس از استقرار سیستم و ارائه آموزش های مورد نیاز به راهبران سیتریکس، علاوه بر نظارت های  برنامه‌ریزی شده دوره‌ای، راهبران شبکه بصورت تلفنی و حضوری و راه دور پشتیبانی خواهند شد. بدین ترتیب، اطمینان لازم از کارکرد مستمر و بدون وقفه سیستم و توانایی کارشناس سیستم برای راهبری آن حاصل می‌شود.

لیست مشتریان خانه سیتریکس

ما مفتخریم که در حال حاضر بیش از 500 شرکت ایرانی در حوزه های مختلف، مشتریان ما هستند و پشتیبانی سامانه نرم افزاری سیتریکس خود را به ما سپرده اند.

تیم فنی محصولات و راهکارهای کمپانی مشهور Citrix خانه سیتریکس ایران از کارشناسان متخصص و مجربی تشکیل شده است که نصب و استقرار، پیکربندی، پشتیبانی و عیب یابی محصولات گوناگون شرکت سیتریکس را در قالب یک دهه تجربه برای مجازی سازی سرور و دسک تاپ و برنامه های گوناگون و دورکاری کاربران سیستم های مالی، منابع انسانی، انبار و …. شرکت های نرم افزاری بزرگی مانند همکاران سیستم، رایورز، چارگون، تدبر، پیوست و همراهان سیستم و … دنبال کرده ­اند.

متخصصینگروه مهندسی شبکه پال نت“، به منظور عملکرد تخصصی و سرویس دهی مناسب، خدمات خود را در کار گروهی و تخصصی ارائه می نمایند.
 
استقرار سامانه دورکاری Citrix در موسسه آموزشی گاج
استقرار سامانه مجازی سازی سیتریکس وزارت راه و مسکن و شهرسازی
نصب و راه اندازی سیستم هایمجازی سیتریکس در سازمان بنیاد مستضعفان و جانبازان
نصب سیستم مجازی سازی سیتریکس در شرکت کشتیرانی جهان دریا
استقرار سامانه دورکاری در سازمان آب و فاضلاب استان فارس
استقرار سیستم مجازی سازی سیتریکس در پتروشیمی مارون
 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *